با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

۱۰ نوع از تکنیک های آرایشی برای کارفرماها
تاریخ : مارس 25, 2022
نویسنده : Meysam

۱۰ نوع از تکنیک های آرایشی برای کارفرماها

۱۰ نوع از تکنیک های آرایشی برای کارفرماها

ما ۱۰ نوع از تکنیک های آرایشی برای کارفرماهای مختلف را برای شما فراهم نموده ایم. آنها را تمرین کنید و لذت ببرید .

۱۰ نوع تکنیک آرایشی

این مهارت ها جزو مفید ترین مهارت های زیبایی برای یادگیری هستند .

1.کانتورینگ

عمل کانتورینگ جزء ترسناک ترین تکنیک های زیبایی به حساب می آید اما بعد از کمی تمرین کردن متوجه میشوید که در اصل آنقدرها هم سخت نیست. این کار در اصل به معنای حالت دادن به فرم صورت تان است.
تنها کاری که باید انجام دهید، استفاده از محصولی با رنگ تیره تر از رنگ پوستتان در نقاط مهم مثل: استخوان بینی و یا فرورفتگی گونه ها است. بعد از محو کردن، این کار باعث برجسته شدن قسمت های خاصی از صورتتان می شود و ظاهری بهتر به شما میبخشد.با سایه ها و محصولات مختلف بازی کنید و خواهید دید که چقدر آسان است تا کمی رنگ و لعاب به صورت خود ببخشید .

 

2.خط چشم دنباله دار

یک چشم گربه ای بکر، جام مقدس آرایش است. این کار باید آسان باشد، به هر حال انجام این کار فقط به کشیدن یک خط چشم گربه ای با خط چشم تان نیاز دارد، اما گاهی یاد گرفتن و تساط بر انجام این کار، غیرممکن به نظر میرسد منظورم، یکی شدن خط چشم هر دو چشم نیست.
اکنون زمان مناسبی برای کار کردن روی ثابت نگه داشتن دست و یک حرکت متقارن است. اگر نیاز به کمک دارید، استفاده از یک قاشق چای خوری روشی عالی است. بسته به اینکه می خواهید چقدر دنباله خط چشمتان گرد باشد، از لبه خمیده و یا صاف قاشق به عنوان راهنمایی برای خط چشم مایع خود استفاده کنید، این روش، روشی سریع و آسان است و به این معنی است که شما می توانید برای هر دو چشم خود، خط چشمی دقیقا یکسان و هم شکل بکشید.

3. آرایش چشم دودی

آرایش چشم دودی یکی از شیک ترین آرایش هایی است که میتوانید انجام دهید اما شیک به نظر رسیدن این نوع آرایش کار سختی است و اینطور نیست که به صورت تصادفی تمام آرایش خود را کثیف کرده کنید و خوشبختانه یک روش جذاب برای داشتن یک آرایش چشم دودی بدون هیچ زحمتی نیز، وجود دارد. با یک مداد چشم نرم و یا یک براش سایه چشم یک شکل هشتگ مانند در گوشه بیرونی پلک تان بکشید، سپس آن را با استفاده از یک براش کوچک محو کنید تا دیگر قابل مشاهده نباشد. اگر میخواهید سایه تیره تری داشته باشد، این کار را دوباره انجام دهید و باز هم در انتها مطمئن شوید که هشتگ کاملا محو شده باشد.

4.مژههای کاملاً فر شده

گاهی اوقات ریمل به درستی بین مژه ها فاصله نمی اندازد و آنها را به هم می چسباند و اینجاست که فرمژه کار خود را آغاز میکند. فرمژه ممکن است دردناک به نظر برسد اما یک روش عالی برای افزایش طول و حجم مژه ها است. برای نهایت استفاده از این دستگاه، قبل از استفاده آن را با سشوار گرم کنید، آنگاه متوجه خواهید شد که مژه های شما بهتر فر میشود. فقط به یاد داشته باشید که قبل از زدن ریمل از فر مژه استفاده کنید.

5. مژه مصنوعی

استفاده از مژه مصنوعی برای افراد ، مستلزم مشکلاتی با مژه مصنوعی و چسب مژه است. مانند هر تکنیک زیبایی دیگر این مورد هم با تمرین می تواند
بازخوردی عالی داشته باشد. اگر واقعاً میتوانید چسب مژه را تحمل کنید، چرا نوآوری جدید مژه مصنوعی، یعنی مژه مغناطیسی یا آهنربایی را امتحان نمی کنید؟

6.کشیدن خط لبی عالی بر روی قسمت کمانی بالای لب

رازی برای زدن رژلب وجود دارد: اگر میخواهید قسمت کمانی لب را به صورت عالی، خط لب بکشید، در وسط لب بالایی خود یک X بکشید و سپس باقی قسمت ها را رژ لب بزنید. این روش باعث می شود که شکل کمانی لب کاملاً مشخص شود و لب ها را برجسته نیز کند.

7.خشک کردن آرایش

در دنیای زیبایی، خشک کردن آرایش کلید داشتن آرایشی بی عیب و نقص است. بعد از زدن کرم پودر و کانسیلر، لایه ای از پودر شفاف و سبک را روی آن بپاشید و اجازه دهید ۵ الی ۱۰ دقیقه بماند. بعد از انجام این کار، پودر بیک را با براش از روی صورت خود پاک کنید.
ممکن است این کار هدر دادن پودر بیک به نظر برسد، اما گرمای صورتتان، مقداری از پودر بیک را جذب کرده و ظاهری بی عیب و نقص و بدون منافذ باز به
آرایش تان می بخشد.

8.ابروهایتان را پر کنید

خوشبختانه از روزهایی که ابروهایمان را بیش از حد کنده ایم، خیلی میگذرد اما هیچ یک از ما نمی دانیم که چگونه آنها را به درستی پر کنیم. این روش، روش کلیدی برای کارفرماها است. ابرو ها برای صورت چهارچوب ایجاد میکنند. هنگام پر کردن ابروها باید چند قانون ساده را رعایت کرد. همیشه باید جهت رویش موها را دنبال کنید و به آرامی لوازم آرایش را حرکت دهید. استفاده از محصول بیشتر، خیلی آسانتر از برداشتن آن است.

9.سایه کات کریس

اگر با آرایش به صورت کامل آشنا نباشید، احتمالاً عبارت (کات کریس) برایتان بی معنی به نظر می آید. با این وجود این تکنیک، تکنیکی جدید نیست و در واقع دهه ها است که وجود داشته است و گفته می شود که این مدل سایه, چشمان شما را درشت تر و برجسته تر نشان می دهد. کار این مدل سایه این است که چشم شما را با استفاده از یک رنگ در کل پلک شما و یکی رنگ کاملا متفاوت دیگر در بالای آن نکته، به یک مرحله بالاتر سوق میدهد. نکته سختی که باید به صورت کامل در انجام آن تسلط داشته باشید، ایجاد یک خط تیز و مشخص بین دو رنگ سایه است. اینجا اصلاً موقعیت خوبی برای محو کردن سایه نیست .

10. استروبینگ

عمل استروبینگ شامل زدن هایلایتر در نقاط مورد نظر صورت شماست. این کار شبیه کانتورینگ است، اما از محصولات روشن کننده برای داشتن ظاهری
درخشان و براق استفاده میشود.

با نظرات خود برای ما انرژی ارسال می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریزش مو

ریزش مو

ریزش مو و عوامل دخیل در آن درود بر همراهان همیشگی سایت آرایش روز. امروز قصد داریم در این مقاله شما

ادامه... »
پوست دهیدراته

پوست دهیدراته

علائم پوست دهیدراته و راه های درمان آن پوست دهیدراته چه علائمی دارد؟ راه های درمان پوست کم آب چیست؟ پوست

ادامه... »