با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

آموزش حجیم کردن لب ها با آرایش
تاریخ : می 11, 2022
نویسنده : Meysam

آموزش حجیم کردن لب ها با آرایش

آموزش حجیم کردن لب ها با آرایش به لطف ترندهایی که در اینستاگرام جریان دارند ، لب های حجیم هنوز هم یکی از عوامل زیبایی محسوب می شوند و داشتن لب های برجسته باعث می شود شما جذاب و گیرا به نظر بیایید . در حالی که در اینترنت اکثر روش های معرفی شد برای داشتن لب هایی برجسته، مانند تزریق می توانند خطرناک باشند؛ یک راه کاملا مطمئن برای داشتن لب هایی برجسته وجود دارد . آن هم تنها با
آرایش !
داشتن لب هایی با ظاهر برجسته آسان است فقط به خط لب، رژ لب، کانسیلر و هایلایت نیاز دارید. نکته کلیدی در این ظاهر کنتراست و وضوح است، این یعنی نواحی تیره ،تیرهتر و نواحی روشن ، روشنتر باشد. این کار بسیار ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. متین ، میکاپ آرتیست ( آرایشگر ) افراد معروف ،آموزش کامل و گام به گام حجیم و برجسته کردن لب ها را با استفاده از آرایش کاملا توضیح داده . متین آرایشگری مشهور و ماهر است که مشتریانی مانند آنجلینا جولی، ربل ویلسون، آکوافینا و … دارد.

مرحله اول :

خط لبی هم رنگ با رنگ پوستتان بکشید .
در این مرحله باید با استفاده از یک مداد نرم لب را در یک قالب کلی و واضح قرار دهیم . متین در این باره میگوید: از رنگ هایی استفاده کنید که تیره تر از رنگ لبهایتان باشد. خطوط لبها را پر کنید اما نه دور تا دور . برای قسمت بیرونی هم کافی است کمی سایه و تیرگی ایجاد کنید و قسمت داخلی در این مرحله تقریبا چیزی نیاز ندارد. برای ایجاد ظاهری برجسته تر، م یتوانید خطی که لبهایتان را از پوستتان جدا میکند را کمی از حالت عادی تغییر داده و دورتر از لب بکشید .

مرحله دوم:

لب های خود را با یک رژ لب روشن پر کنید
همانطور که در مرحله اول با خطوط تیره تر لب ها را برجسته کردیم، اکنون قسمت روشن تر لب ها (جایی که لب های بالا و پایین به هم می رسند) را برجسته می کنیم. هرچه از رژ لب روشنتری استفاده کنید، لبها پرتر به نظر میرسند. رژ ل بهای تیرهتر، برای این مرحله می توانید از ». لبهایتان را کوچکتر نشان میدهند، در حالی که رژ لبهای روشنتر، آنها را حجیم تر میکنند رژ لب جامد ، رژ لب مایع ، تینت لب و از این قبیل لوازم استفاده کنید .

مرحله سوم:

براق کننده لب را بر روی قسمت میانی یعنی همان قسمتی که لب پایین و بالا بهم میرسند بمالید تا آن قسمت درخشنده تر به نظر برسد. رنگی را انتخاب کنید که دو یا سه درجه روشن تر از خط لبی که انتخاب کرده اید باشد. این کنتراست و تفاوت رنگ روشن و تیره باعث می شود لب های شما حجیم و پر تر به نظر بیاید .

مرحله چهارم:

خط لب بیرونی خود را با کانسیلر مشخص کنید
متین میگوید: از کانسیلر در گوشه لبها استفاده کنید تا گوشههای لب شکل تیزتری به خود بگیرند . در واقع کانسیلر را باید به قسمت بیرونی خط لبی بزنیم که طی مراحل قبلی کشیده بودیم تا کنتراست بیشتری ایجاد کنیم و در نتیجه لب هایی با ظاهری حجیم تر داشته باشیم . و در نهایت می توانید به قسمت میانی لب بالایی کمی برق لب به عنوان هایلایت بزنید .

با نظرات خود برای ما انرژی ارسال می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریزش مو

ریزش مو

ریزش مو و عوامل دخیل در آن درود بر همراهان همیشگی سایت آرایش روز. امروز قصد داریم در این مقاله شما

ادامه... »
پوست دهیدراته

پوست دهیدراته

علائم پوست دهیدراته و راه های درمان آن پوست دهیدراته چه علائمی دارد؟ راه های درمان پوست کم آب چیست؟ پوست

ادامه... »