با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

The Complete Guide to Applying Eye Makeup آرایش کامل چشم
تاریخ : می 15, 2022
نویسنده : Meysam

آموزش کامل آرایش چشم

آموزش کامل آرایش چشم , شاید استفاده از سایه چشم ساده به نظر میاید اما یادگیری انجام درست آرایش چشم می تواند دشوار باشد . باید بدانیم سایه مناسب رنگ پوست و چشم ما چیست ؟! و یا اینکه آیا واقعا به تعداد زیادی براش آرا یشی برای اینکار نیاز داریم؟ آیا اصلا از تمام رنگ های
موجود در پالت سایه چشم استفاده خواهیم کرد؟
ما میدانیم که این موضوع می تواند کمی گیج کننده باشد، بنابراین یک آموزش پنج مرحلهای تهیه کردهایم تا به شما نشان دهیم چگونه آرایش چشم خود را با استفاده از سایه ، ریمل و خط چشم به بهترین شکل انجام دهید .

۱ – از براش های آرایشی که کیفیت خوبی دارند استفاده کنید .

حتما شما هم توجه کرده اید که هنرمندان معروف از ابزار مناسب برای خلق یه اثر استفاده می کنند و نه از انگشتانشان . همین امر در مورد آرایش ن یز صادق است. با کمی هزینه و خرید براش های خوب می توانید آرایشی زیباتر و همچنین بهداشتی تر انجام دهید. و خوشبختانه نیازی نیست کل پس اندازتان را برای یک براش خوب بدهید و میتوانید با هزینه معقول ، براشی با کیفیت تهیه کنید . هنگامی که ما بهترین براش های آرایشی را در آزمایشگاه زیبایی موسسه گود هاوس کیپینگ ( Good Housekeeping ) آزمایش کردیم، متوجه شدیم که براش های مصنوعی به براش هایی که با الیاف طبیعی ساخته شده اند ارجحیت دارند . تمیز کردن آن ها آسان تر است ، مقرون به صرفته تر و همچنین ضد حساسیت هستند . دانشمندان می گویند که طی آزمایش هایی که انجام دادند تمام براش هایی که نتیجه مثبتی داشتند ، مصنوعی بودند و افراد حر فیه ای هم نمی توانستند فرق آن ها را با رقبای طبیعیشان تشخیص دهند .

۲ – یک سایه چشم بیس و پایه روی پلک خود بزنید.

برای این کار از پالت سایه مورد علاقه خود یک سایه انتخاب کنید و با یک براش سایه چشم آن را روی پلک خود بزنید . با توجه به سلیقه و ظاهری که می خواهید، می توانید سایه را تا استخوان ابروی خود امتداد دهید تا آرایشی اسموکی و گیرا داشته باشید و یا اگر یک آرایش معمولی و روزمره میخواهید ، به قسمت بالی چشم اکتفا کنید . برای روش دوم، یک ترفند ساده و کاربردی وجود دارد . هنگامی که می خواهید سایه را تنها به قسمت بالی چشم بزنید ، چشمانتان را باز نگه دارید و سایه را به سمت خط مژه ها ببرید . زیرا وقتی چشمانتان باز است خطی کاملا واضح بالی چشم ایجاد می شود که به آن چین پلک می گویند . به این ترتیب سایه از آن فراتر نرفته و شما در پایان کار با سایه ای درهم و برهم مواجه نخواهید شد .

۳ – در قسمت چین پلک از سایه تیره تر استفاده کنید .

رنگهای تیره نور را جذب میکنند، بنابراین سایه تیر ه تر در قسمت چین پلک باعث عمق آن قسمت شده و در نتیجه چشم را برا برجسته می کند .
برای داشتن ظاهری جذاب ، با یک براش حلالی شکل ، سایه تیره را بین استخوان ابرو و و پلک ،درست در امتداد چشم بکشید سایه ای به رنگ قهوه ای تیره بدون توجه به رنگ چشمتان، می تواند انتخاب جذابی باشد . اگر پلک های افتاده ای دارید، وقتی چشمهایتان باز است، قسمت بالی پلک شما بیشتر قسمت پشت چشمتان را می پوشاند . یعنی اگر میخواهید سایه را به قسمت چین پلک بزنید ، باید دقت کنید که اگر مانند مرحله قبل سایه را در امتداد چشم بکشید با باز کردن چشمتان رنگ سایه اصلا معلوم نخواهد شد . پس سایه زدن را با چشمان باز شروع کنید و با استفاده از براش مکانی که میخواهید سایه تیره بزنید را مشخص کنید .سپس، چشمان خود را ببندید و سایه تان را تکمیل کنید .سعی کنید سایه را به شکل حرف ( v ) به سمت گوشه بیرونی چشم امتداد دهید .

4 – خط مژه خود را با رنگ تیره ای پر رنگ کنید .

اگر خط چشم به صورت درستی کشیده شود ،می تواند باعث پر تر دیده شدن مژه هایتان شود . اگر علاقه مند به خط چشم نیستید، می توانید از یک سایه چشم بسیار تیره، استفاده کنید ( همچنین شستن آن راحت تر است!) . از یک براش با سری صاف وکوتاه استفاده کنید تا رنگ تیره را در امتداد خط مژه خود بکشید . اگر دوست دارید خط چشم را در قسمت داخلی چشم نیز بکشید ، ممکن است موهای سر براش چشمتان را اذیت کند پس از یک خط چشم ضد آب استفاده کنید .

۵ – از یک سایه براق برای هایلایت کردن استفاده کتید .

با افزودن یک سایه چشم کمرنگ یا مداد براق زیر ابرو ، ابروهای خود را برجسته کنید . این کار شما باعث می شود ابروهایتان بالتر دیده شود .همان رنگ روشن را به گوشه داخلی چشم نیز اضافه کنید تا درخشان تر شود . و در نهایت فقط به یک ریمل نیاز دارید تا آماده شوید .

 

با نظرات خود برای ما انرژی ارسال می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریزش مو

ریزش مو

ریزش مو و عوامل دخیل در آن درود بر همراهان همیشگی سایت آرایش روز. امروز قصد داریم در این مقاله شما

ادامه... »
پوست دهیدراته

پوست دهیدراته

علائم پوست دهیدراته و راه های درمان آن پوست دهیدراته چه علائمی دارد؟ راه های درمان پوست کم آب چیست؟ پوست

ادامه... »