با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

آموزش گام به گام محو (فید) کردن سایه چشم
تاریخ : مارس 25, 2022
نویسنده : Meysam

آموزش گام به گام محو (فید) کردن سایه چشم

آموزش گام به گام محو (فید) کردن سایه چشم

با آموزش گام به گام محو (فید) کردن سایه چشم شما می توانید سایه چشم های فوق العاده ای را با رنگ های مختلف سایه ایجاد کنید.
با استفاده جداگانه آنها و یا با فید کردن سایه ها و بافت های مختلف سایه و فید کردن آن ، کلیدی برای داشتن بهترین سایه چشم است. هر چند که فقط چند تکنیک وجود دارد که با دانستن آنها می توانید آرایش چشم همیشگی خود را به صورت دقیق انجام دهید. اگر فردی هستید که با مراحل آرایش چشم مشکل دارید، در این قسمت راهنمایی کامل در مورد نحوه استفاده از سایه چشم و چگونگی محو کردن صحیح آن را برای شما قرار داده ایم.

 

 

مرحله ۱چشم های خود را آماده کنید.

چشم های خود را آماده کنید.

اگر میخواهید چشمی زیبا به نظر برسد با یک بیس زیر ساز صاف کار را شروع کنید. شما می توانید از پرایمر سایه چشم برای آماده سازی چشمها و همچنین ایجاد زیرسازی عالی برای آرایش چشم خود استفاده کنید. اگر پلک هایتان چرب است، یک پرایمر خوب باعث ماندگاری طولانی مدت سایه چشم میشود و از چروک افتادن آن نیز جلوگیری میکند. یک پرایمر رنگی م یتواند به هر چه یکنواخت تر شدن هر گونه تغییر رنگ کمک کند و باعث روشن تر نشان دادن رنگ سایه چشم می شود، همچنین میتوانید کرم پودر خود را به آرامی روی پلک هایتان بکشید تا سطح کاملاً صافی پیدا کند.

 

 

 

 

 

یک بیس زیرساز ایجاد کنید.

 

مرحله ۲

یک بیس زیرساز ایجاد کنید .

هر آموزش گام به گام آرایش چشمی از اهمیت یک زیرساز صاف و یکدست صحبت خواهد کرد. حتی اگر از مرحله پرایمر زدن چشم پوشی کنید، یکی از مهمترین نکات سایه چشم، استفاده از یک سایه بیس در تمامی سطح پلک هایتان است. رنگ سایه بیس باید نزدیک رنگ طبیعی پوستتان باشد. برای زدن سایه چشم از یک براش صاف و متراکم برای محو کردن سایه چشم استفاده کنید و آن را به سمت چین پلک خود ببرید. این سایه رنگ پوست شما را یکدست می کند از یک براش تمیز برای محو کردن (فید کردن) استفاده کنید تا خطوط پر رنگ سایه ها محو شوند.

 

 

 

 

در قسمت گوشه داخلی چشم هایتان از هایلایتر استفاده کنید.

مرحله ۳

در قسمت گوشه داخلی چشم هایتان از هایلایتر استفاده کنید.

یکی از بهترین نکات آرایشی برای درشت نشان دادن چشم های ریز یا روشن تر نشان دادن چشم ها، استفاده از سایه چشم روشن در گوشه داخلی چشم است. برای براق یا مات کردن سایه از نوک براش صافی که در مرحله قبل از آن استفاده کردید، استفاده کنید. آن را به گوشه داخلی چشم خود بزنید تا کمی درخشش به آنها بدهید. اگر سایه زدن را از روشن ترین رنگ شروع کنید به شما این امکان را می دهد تا سایه های تیره تر را با همان براش بزنید و همچنین می توانید از همان سایه بر روی استخوان ابروی خود به عنوان هایلایتر نیز استفاده کنید.

 

 

 

 

 

چین پلک خود را پیدا کنید .

مرحله ۴

چین پلک خود را پیدا کنید .

با استفاده از این روش چین پلک خود را پیدا کنید: چشمهایتان را تا نیمه ببندید و نقطه ای که پوستتان چروک میشود را پیدا کنید. در برخی از مدلهای چشم میتوان چین پلک را کاملا مشخص کرد. از طرفی دیگر، چین پلک می تواند برای برخی از افراد مانند افرادی با چشم های بادامی ، ظریف باشد. از رنگ سایه چشم برای مشخص کردن چین پلک خود استفاده کنید. این رنگ باید حداقل یک درجه تیره تر از سایه های بیس باشد. از هر براشی برای زدن سایه چین پلک میتوانید استفاده کنید. ترجیح اکثر مردم براش های کوچک تر برای کنترل بهتر است. شما می توانید هر رنگ از سایه را بر اساس ایده آرایش چشم خود انتخاب کنید. برای آرایش اسموکی (دودی) سایه های مشکی مات برای اکثر تناژ های پوستی بهترین کارایی را دارد.

مرحله ۵

محو کنید، محو کنید، محو کنید.

هنگامی که چین پلک خود را با استفاده از سایه چشم مشخص کردید یک خط پررنگ خواهید دید که چین پلک را از استخوان ابرو و پلک تان جدا کرده است. این نقطه همان نقطهای که محو کردن سایه نقش آفرینی میکند. از یک براشِ محو کن تمیز برای پخش کردن لبه ها استفاده کنید. همچنین میتوانید از براش سایه چشم برای زدن همان سایه ای که روی چین پلک خود زدید، استفاده کنید و سپس از آن برای ترکیب کردن لبه ها استفاده کنید. می توانید از حرکتی شبیه حرکت برف پاک کن برای محو کردن و از بین بردن هرگونه رنگ اضافی روی پلک خود استفاده کنید و سایه را به طور یکنواخت پخش کنید .
از این چین پلک به عنوان راهنمایی برای سایه چشم خود استفاده کنید و سایه دلخواه خود در مرکز پلک تان نیز بزنید. برای زدن سایه می توانید از یک براش صاف استفاده کنید. از اینکه این سایه ها را با هایلایتر گوشه داخلی چشم و همچنین سایه ای که در قسمت چین پلک خود محو کرده اید، اطمینان حاصل کنید. یک براش محو کن بردارید و آن را در سرتاسر پلک خود بکشید تا خطوط سایه ها را محو کنید. با این کار دیگر خطوط پررنگ باقی نخواهد ماند و در عین حال رنگ سایه ها به خودی خود باقی خواهد ماند. برای تکمیل آرایش خود از خط چشم، ریمل و مژه مصنوعی استفاده کنید.

با نظرات خود برای ما انرژی ارسال می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریزش مو

ریزش مو

ریزش مو و عوامل دخیل در آن درود بر همراهان همیشگی سایت آرایش روز. امروز قصد داریم در این مقاله شما

ادامه... »
پوست دهیدراته

پوست دهیدراته

علائم پوست دهیدراته و راه های درمان آن پوست دهیدراته چه علائمی دارد؟ راه های درمان پوست کم آب چیست؟ پوست

ادامه... »