با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

با آرایش روز بهترین هارو تجربه کنید.

اگر لب های ظریفی داریم چگونه رژلب بزنیم ؟
تاریخ : می 9, 2022
نویسنده : Meysam

اگر لب های ظریفی داریم چگونه رژلب بزنیم ؟

اگر لب های ظریفی داریم چگونه رژلب بزنیم ؟ اگر لب های ظریفی دارید ممکن است در مورد بهترین روش رژ لب زدن فکر کرده باشید.

اول از همه باید بگویم زمانی که فضای کمتری برای این کار دارید استفاده از رژلب سخت تر است و در مرحله بعد ممکن است کنجکاو باشید که چگونه می توانید رنگ رژلب خود را به گونه ای انتخاب کنید تا ظاهری بزرگ تر و حجیم تر به لبهای شما بدهد. خب، با تکنیک ها و محصولات آرایشی مناسب میتوانید به راحتی لب های خود را رنگ آمیزی کنید و کاری کنید که لب هایتان حجیم تر به نظر بیاید. آیا به این کار علاقه مندید؟ در قسمت بعد آموزش گام به گام در مورد نحوه رژلب زدن لبهای ظریف را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید بهترین آرایش لب را در آرایش بعدی خود به ارمغان بیاورید.

مرحله ۱

از یک بالم لب استفاده کنید.
چه لب های ظریفی داشته باشید و چه لب هایی پر، استفاده از بالم لب برای شروع همیشه ایده خوب خواهد بود. شما که نمی خواهید رژ لب را روی لب های خشک بزنید؟! این کار باعث میشود رژ لب روی لبتان خشک و پوسته پوسته شود. ناگفته نماند که لب های خشک باریک تر نیز به نظر می رسند. نه ممنون! بالم لبی را که انتخاب کرده اید روی لب هایتان بزنید تا لب هایتان را هیدراته کنید .

مرحله ۲

خط لب بزنید .
اولین ترفندی که باعث بزرگتر نشان دادن لب های نازک میشود چیست؟ خط لب را کمی بالاتر از خط طبیعی لب خود بزنید. نکته کلیدی این مرحله این است که زیاده روی نکنید. از یک خط لب با رنگی نزدیک به رنگ لب خود استفاده کنید تا کمی خارج تر از خط لب طبیعی خود خط بکشید. این روش باعث میشود لب های بزرگ شما قابل باور تر باشد. به قسمت کمانی شکل یا همان انحنای لب خود، توجه خاصی داشته باشید و با خط لب خود یک قوس مشخص برای لبهای تان ایجاد کنید. رنگی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با رنگ لبهایتان مطابقت داشته باشد.

مرحله ۳

رنگ های دلخواه خود را انتخاب کنید. بله درست خواندید، رنگهای رژلب! جمع است. شما میخواهید که دو رنگی که با هم مطابقت دارند را انتخاب کنید. اتفاقاً رنگهایی را انتخاب کنید که دو درجه با هم فرق دارند. به عنوان یک اصل کلی ایده خوبی است که از رنگ های روشن تر استفاده کنید، زیرا این روش باعث میشود لبهای شما پر تر به نظر برسد .

مرحله ۴

رژ لب خود را بزنید .
وقت آن رسیده تا رژ لب خود را بزنید. برای استفاده دقیق تر، بهتر است از از یک براش لب کمک بگیرید و دو رنگ رژ لب خود را به راحتی فید (محو)
کنید. ابتدا رنگ تیره تر را به گوشه های بیرونی، و سپس رنگ روشن تر را به بخش میانی لب خود بزنید. در اصل شما با استفاده از این روش لب های خود را کانتور می کنید! از براش لب برای فید کردن و یکپارچه سازی خطی که دو رنگ رژلب به یکدیگر م یرسند استفاده کنید.

یادداشت ویراستار: حتی در روزهایی که یک رژ لب با رنگ ملایم به لبهایتان میزنید و با این کار، لب های تان را ساده تر می کنید، پیشنهاد می کنیم که از براش رژ لب استفاده کنید. استفاده از رژ لب به صورت مستقیم روی لبهای ظریف، منجر به از خط بیرون زدن رژلب می شود در حالی که استفاده از براش رژلب این امکان را به شما می دهد تا رژ لب خود را دقیقاً به همان قسمتی که میخواهید، بزنید.

مرحله ۵

کانتور
همانطور که پیشتر اشاره کردیم کانتور کردن لب می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند زیرا با این روش می توانیم لب ها را کم خارج از مرزهای واقعی کانتور کنیم. از یک براش کوچک آرایش صورت استفاده کنید. یک کانسیلر با رنگی یک تا دو درجه تیره تر از رنگ پوست خود بردارید و درست در زیر خط لب پایینی خود بزنید .

مرحله ۶

رژ لبتان را با یک برق لب پوشش دهید.
وقتی نوبت به زدن رژ لب برای لبهای ظری فتر میرسد، یک شریک جرم وجود دارد که هر دختری ملزم به داشتن آن است. برق لب! لب های براق باعث انعکاس نور می شوند و به خودی خود باعث می شوند که لب هایتان حجیم تر به نظر برسند. امتیاز! ٫ لب های خود را با فرمولی شفاف و با درخشندگی بالا پوشش دهید تا ظاهری زیبا به لب های تان ببخشید. لبهایت را غنچه کن.

 

با نظرات خود برای ما انرژی ارسال می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریزش مو

ریزش مو

ریزش مو و عوامل دخیل در آن درود بر همراهان همیشگی سایت آرایش روز. امروز قصد داریم در این مقاله شما

ادامه... »
پوست دهیدراته

پوست دهیدراته

علائم پوست دهیدراته و راه های درمان آن پوست دهیدراته چه علائمی دارد؟ راه های درمان پوست کم آب چیست؟ پوست

ادامه... »